Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

10 varázslatos tavaszi nyári színskála logó tervezéshez

Legalább egy hónapja készülök arra, hogy Titeket is ráhangoljalak a tavaszra. Na de most! Mindent félretéve elmerültem a Pantone 2021-es tavaszi, nyári színskála felhozatalban. Ezúttal konkrét javaslatokat hozok logód és cégarculatod színvilágának kialakításához.

2021-tavasz-nyár-színskála

Vigyázat! A lenti varázslatos, élettel teli színek lehet, hogy megzavarják nyugalmadat és melegséggel, optimizmussal töltenek el téged! 🙂

Nyári virágcsokor
Nőies és természetes színkombinációk

A klasszik, mégis újhullámos meleg színek – mint a rózsaszín és a barack – gyógynövény zölddel kombinálva friss színskálákat hoznak létre. A természetből fakadó árnyalatok pozitivitást és természetességet, a rózsás-piros színek finom eleganciát és gyengédséget sugároznak.

De hoppá, figyeld csak meg! Mi ez a mélybordó benne? Kicsit megfakított, hogy ne vigye el a “pálmát” és harmóniában maradjon pasztell rózsaszínnel. Egyfajta belső, megbúvó erőt is sugároz. Érdekes, ha felbukkan a logódban.

Mámor
A színskála, mely maga a napfény

Az élénk sárga, az édes illatú levendula, az mámorító rózsaszín és a hűvös zöld kombinációja dinamikus kontrasztot hoz létre a ropogós élénkzölddel. A krémes fehér pedig lecsillapítja testet, lelket. Nem véletlenül “Silence” a neve…

Ez esetben először muszáj megmutatnom a teljes felhozatalt – azaz mind a hat színt! Alatta pedig két színskála javaslatot találsz.

Íme 2 olyan paletta, melyet bátran alkalmazhatsz cégarculatod megtervezésekor. Az egyik lágyabb, másik élénkebb vonalat képvisel.

vagány és csillogó
"Nem kell a púder" 🙂

Eddig még csak bemelegítettünk. Most jönnek azok a színek, melyek az erős, formabontó megjelenést garantálhatják logódnak vagy cégarculatodnak.

Egytől-egyig trendi árnyalatok melyeket akkor is erős kisugárzással bírnak, ha harmóniába tesszük őket egymás mellé.

Látni fogod, hogy megjelennek a klasszikus színek, úgy mint a piros és kék – ezeket előszeretettel használjuk élelmiszer webáruházaknál (pl. húskészítményeket értékesítő honlap) vagy nagyobb, több féle terméket értékesítő boltoknál (pl. Mall.hu).

És ha már klasszikus…mindenképp meg kell említenünk a Coca-colát a piros színvilágával, mely arculat kialakulásának nem mindennapi történetéről egy korábbi bejegyzésben meséltem.

De nem is szaporítom tovább a szót – lássunk 3  színpalettát! A középsőt nyugodt szívvel ajánlom azon cégeknek, ahol férfi a célcsoport.

A színskála csak a jéghegy csúcsa

A logó- és arculattervezés nem könnyű terep. (Viszonylag) nagy felelősséget ró ránk, grafikus-webdesignerekre, hiszen ez adja az alapját az összes jövőbeni online és offline megjelenésnek a Facebook borítóképtől a névjegykártyáig vagy molinóig. Utóbbiakat pedig ha újra kell tervezni és nyomtatni, az plusz költség.

Ezért a kialakításkor nem spórolunk sem idővel, sem energiával sőt, és megvizsgáljuk az egyes logó variációkat két lépés távolságból is – azaz hogyan fog kinézni a weboldalon. Egy banner fölött a bal sarokban, a láblécben, vagy vízjelként egy termékképen.

Joggal örvendenek nagy népszerűségnek az úgynevezett mockup-ok, mely annyit tesz, hogy megnézzük hogy mutat a logó különböző felületeken. Mutatok egy példát:

A Pianovox zongrákkal foglalkozó cég logóját nem olyan rég készítettük el – mutatom a logót, és egy mockupot:

És habár itt koránt sincs szó tavaszi színskála használatáról (ez esetben az abszolút klasszikus vonalat követtük), szerintem megérte kitenni a kirakatba! 🙂

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Tájékoztatlak, hogy a weboldal a látogatók magasabb szintű kiszolgálása érdekében cookie-kat (sütiket) használ az Adatkezelési Tájékoztatónkban közzétett módon. Bővebb információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás