Logó tervezés cégarculat tervezés brand branding ananász design

Logó tervezés és branding

Egységes arculat tervezés és folyamatos brandépítés

Logó tervezés, branding

Az alábbiakban egy rövid tájékoztatót találsz arról hogyan zajlik nálunk a logó tervezés, és hogyan tudunk a kialakított céges arculattal tovább menni a branding útján.

Minden munkát megelőz egy beszélgetés. Szeretnénk Téged, cégedet, célcsoportodat megismerni. Érdekel minket, hogy mik a vállalkozásod fő üzenetei és az, hogyan szeretnéd ezt célközönséged felé kommunikálni.

Tehát az első konzultáció során megismerjük a profilodat. Amennyiben meglévő logó felújításra vagy új logó készítésére kérsz fel minket, küldünk Számodra egy részletes logó- és arculattervezési kérdőívet, mely támpontot ad majd nekünk a tervezéskor. 

Ezen felül Neked is segít átgondolni az elképzeléseidet, egyfajta keretet adni a továbblépéshez.

EGY DOLGOT MINDENKÉPP EL FOGUNK MONDANI EZEN A PONTON:

Mégpedig azt, hogy nem hiszünk abban, hogy egyetlen logóval fel lehet építeni egy márkát. Ha nincsen mögötte cégarculat, ami utána következetesen megjelenik minden online és print anyagon, rengeteget veszít az értékéből. Olyan, mintha lenne egy klassz autód, de csak az utcádban használnád.

Oké, de mit is jelent az arculat? Nagy vonalakban a logót több verzióban (horizontális, vertikális, fekete-fehér, inverz, vízjel stb.), 2-3 meghatározott betűtípus és színpaletta. A színek mellett ezen a ponton jelenhetnek meg a színárnyalatok (akár metál színek, arany, ezüst, bronz is), valamint a mintázatok is.

NEM FELTÉTLENÜL KELL TÖBB TÍZEZER FORINTOS ARCULATI KÉZIKÖNYV EZEKNEK

Brand board branding logó tervezés arculat tervezés ananász designNagyon szeretjük az arculati elemeket ú.n. hangulattáblán, azaz brand board-on prezentálni.

A Számvitel Mentor arculati táblája remek példa arra, hogy az információk minimális keretbe foglalásával is ki lehet alakítani egy olyan rendszert, amire utána minden online grafikai és print anyagot fel lehet majd építeni.

És az szép lesz, egységes lesz – tehát a márka minden olyan platformon melyen feltűnik, beazonosíthatóvá válik. És akkor itt már el is kezdtük “kapargatni” a branding felszínét. 

Visszaevezve a gyakorlati vizekre…

Arculattervezést kérhetsz weboldaltól függetlenül, de honlapkészítés vagy Shoprenter webáruház testreszabásának nulladik lépéseként is.

További brandépítés kapcsán tudunk segíteni:
👉 Online grafikai megoldásokban, például weboldal és webshop bannerek elkészítésében (asztali és mobil nézetben egyaránt), Facebook profil- és borítókép kialakításában, valamint profi kreatív promó képek elkészítésében. Szívesen dolgozunk együtt marketingesekkel, és adjuk a “kezük alá” azokat a képeket, melyeket hirdetésként futtatnak majd.

👉Nyomdai grafika, azaz print anyagok tekintetében pedig a klasszikus (ám modern megjelenésű) névjegykártya készítésben, szóróanyagok, plakátok, molinók, rollupok grafikai tervezésében, valamint csomagolástervezésben állunk Megbízóink rendelkezésére.

Logó tervezés, redesign referenciamunkák

Rajzolt vagy átalakított logók