Kétszer egy évben nagyot dobban a szívem, amikoris a Pantone kiadja a következő fél év színtrendjeit. És íme, ismét elrepült pár hónap, és immáron negyedik alkalommal tárom az érdeklődők elé az aktuális színtrendeket az Ananász design blogon. Persze most sem maradhat ki a színek jelentése.
Ezek az árnyalatok kiváló inspirációként szolgálnak az elkövetkezendő időszak arculatterveinek kialakításánál.
Egy szó mint száz, már mutatom is azt a 14 színt, amiket elsőként érdemes elővenni, ha mostanában logó- vagy brand kialakításába kezd az ember…fogadjátok szeretettel. 🙂
New York Fashion Week Autumn/Winter (21/22)
(Katt a képre, és már nyílik is a galéria a 14 szuper színnel! Lapozz bele!)
Ajánlások a színek jelentése alapján
Logisztika, technológia, (többnyire) férfi célcsoport
Kiszámíthatóság, letisztultság, fémes szürke. Hideg színek, semmi érzelem, csak szakma.
Szépségipar, kozmetika, női célcsoport
Nőiesség, púder és natúr árnyalatok. Bevállalósaknak a fukszia szín.
Étterem, multi cég, vagányság
A cégeknek, akinek „muszáj” látszódnia, mint egy óriásplakát. De azért csak óvatosan, nem mindenhez passzol!
Minden, ami bio, természetes, fa...
Az elmaradhatatlan föld- és természet színek mindenkinek, aki környezettel, erdészettel, kertészettel, vagy bármilyen környzettudatos vagy bio profillal rendelkezik.
A végszó, avagy irány dolgozni 🙂
Nem muszáj követni a trendeket, de érdemes. A cégarculat, és a belefoglalt színek az első, tudatalatti impresszió vállalkozásodról a kíváncsi szemeknek. Ne bízd a véletlenre…
NYC Kép forrása: Photo by Denys Nevozhai on Unsplash